رفتارهای جانب دار


رفتارهای جانب دار و سیاسی به فرهنگ چیره ی حاکمان ایران تبدیل شده است بخصوص در زمینه رسانه.
سرانجام برای مردم روشن نیست که رسانه های غرب راست و درست می گویند یا نادرستند و ...؟ آنها مرجع هستند و خوب یا دروغگو و زیر نظر لابی های صهیونیست؟ دیشب ناخواسته متوجه خبری در رسانه های غیرملی و وابسته به دولت ایران شدم. خبر نشان از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی به گفته خبرگزاری رویترز (اینجا)‌ داشت. این خبرگزاری بارها دروغگو و وابسته معرفی شده است (برای نمونه این لینک را ببنید: اینجا).  

جالبتر این لینک است که فهرست رسانه های وابسته به صهیونیست را آورده است. حال با هم نظاره گر خواهیم بود که در چه زمان هایی از این رسانه ها یاد خواهند کرد و چه زمان هایی می رسد که آنان را وابسته خواهند خواند. آنجا که پای بهت و تعجب رسانه های غرب از اقدامی یا رویدادی در ایران است، آن رسانه ها معیارند و مثال زدنی و آنجا که حرفهای دگر می زنند، با تمام آژانسهای جاسوسی دنیا پیوند دارند و ... . جانبدارانه اندیشی فرهنگی شده است نهادینه. تنها هم شامل رسانه ها نمی شود و عرصه های گوناگونی را شامل می شود.


3 نظرات:

ناشناس

راستی دلم برای محسن خواجه محله که زندانی اوین و گوهر دشت بود خیلی تنگ شده.درود بر تمامی فعالان حقوق بشر و حقوق کودکان.

ناشناس

سلام.محسن خواجه محله سال۸۹یا۹۰بود که با سند آزادی مشروط گرفت.الان کجا هستش نمیدونم ولی هر جا هس سرش سلامت.مشهد،تهران،یاسوج،اهواز،اصفهان،مازندران،شیراز و...هیچوقت خواجه محله و امثال اونو که با اون عظمت همیشه فروتنانه و غریبانه بدبختی کشیدنو فراموش نمیکنه.آقا محسن هرجا هستی دوستت دارم

ناشناس

کیه که این شیر مرد متعهدو نشناسه.محسن خواجه محله سال۸۸بود که ۵سال حبس براش بریدن.ساتان ساتانها بود و هست و خواهد بود

ارسال یک نظر