این را پخش کنید/رسانه شمایید

به سایت مجله تایمز روید و هر چه زود تر در مهلت باقی مانده به موسوی رای دهید. فرصتی است برای ارز اندام سبزها. حرکتی است نمایشی برای سبزها. لحظه را از دست ندهیم. باید رای داد و برای اینکار تصاویر آموزشی ذیل را دنبال کنید و دیگران را نیز برای این کار فرا خوانید. موسوی در این جدول پیشرفت شگرفی داشته است. رسانه من و شماییم.


تحول سبز : از چند روز پیش رای گیری مجله معتبر تایم طبق سنوات گذشته برای انتخاب اثرگذارترین چهره سال 2010 آغاز شده است که به دلیل کاندیداتوری مهندس میرحسین موسوی ، خانم دکتر زهرا رهنورد و شیرین عبادی مورد توجه وسیع جنبش سبز قرار گرفت .

پس از گذشت چند روز از آغاز رای گیری ، جنبش سبز به این نتیجه رسید که پتانسیل کسب رتبه اول و حضور در روی جلد مجله معتبر تایم را با سرمایه گذاری روی مهندس میرحسین موسوی دارد . وضعیت مهندس موسوی روز به روز بهتر شد تا جایی که در لحظه تهیه این گزارش رتبه ششم ، جایگاه نفر اول جنبش سبز ایران است .

اهمیت این مساله از یک سو در بی اعتباری شدید کودتاچیان و اقبال افکار عمومی به مهندس میرحسین موسوی است و از سوی دیگر بهره بردن از یک تریبون عظیم جهانی برای جنبشی مظلوم است . جنبشی که شدیدا در بایکوت خبری رسانه های جناح حاکم به سر می برد و مظلومیت بی اندازه این جنبش در میان اخبار رنگارنگ شبکه های تلویزیونی دنیا گم شده است . این فرصت مغتنمی است که بار دیگر توجه همه رسانه های دنیا را به سوی جنبش و خیزش عظیم ملت ایران جذب کند ، جنبشی که با دست خالی و رعایت اصول اخلاقی و با ایمان به خدا در عرصه ای عظیم قدم گذاشته است تا منادی حق طلبی باشد .

در زیر گزارش تصویری آموزشی از نحوه رای دادن در سایت مجله تایم که توسط یکی از حامیان تهیه شده است را خواهیم دید : 

ابتدا وارد این سایت شوید



--
Sabz Challenger
www.1esfand1.blogspot.com


0 نظرات:

ارسال یک نظر