اینترنت در ایران قفل شده است

حدودا از عصر دیروز اینترنت و دسترسی به ایمیلها قفل شده است. ترس سرکوبگران و جانیان از حضور مردم در روز 16 آذر و بیانیه 16 ام میرحسین موسوی این بار آنها را مجبور کرده است که نه در روزهای تعیین شده توسط جنبش سبز بلکه چند روز مانده به آن، اقدام به بستن راه های ارتباطی نمایند. اما اینبار هم مردم حضور خواهند یافت. حتی با تعطیلی مدارس در روز شنبه و فراهم کردن شرایط رفتن سفر برای مردم هم نخواهند توانست حرکت مردمی را متوقف کنند.
جنبش ها به یک مناسبت و یک مراسم وابسته نیستند که با حتی جلوگیری از برگزاری یکی از آنها بتوانند کلیت جنبش را مهار کنند. در راه ها و مجاریهای منتهی به شهرهای شمالی کشور نیز با ایست های بازرسی بسیار و نگهداشتن بیشتر جوانها راه به جایی نخواهند برد.
در این چند ماه از هیچ کاری دریغ نکرده اند از کشتن مردم تا گل دادن به دانشجویان در روز دانشجو توسط سپاه. هنوز خود را فریب می دهند و نمی خواهند واقعیت این سی ساله را که بصورت فشرده در این چند ماه بیش از پیش نمایان شده است را بپذیرند. مناسبتهای پیشین سالها ازان آنها بود و سبزها بلوکه کردند و شاید تا حدی به جایگاه واقعی آنها نزدیک تر نمودندشان. اما 16 آذر همیشه ازان مردم بوده است و مبارزین با استبداد و امسال پر سبز تر از همیشه.

***وبلاگ قبلی فیلتر شده است و وبلاگ جدید با اضافه شدن عدد 1 در جلوی آن به معنی تعداد دفعه فیلتر شده می باشد. از این پس در صورت عدم دسترسی به آدرس جدید کافیست اعداد را در جلوی اسم اصلی تست نمایید تا به جدیدترین آدرس فیلتر نشده دسترسی داشته باشید


0 نظرات:

ارسال یک نظر